صنایع روشنایی سی نور (شرکت ستاره یکتا نـور ایساتیس) با 20 سال سابقه، پیشرو صنایع روشنایی در ایران می باشد و در حال حاضر نوآوری و کیفیت برتر را سرلوحه کار خود قرارر داده است شرکت تولیدی سی نور از بخش های متعددی تشکیل شده است.

بخش های مختلف شرکت عبارت اند از:
تحقیق و توسعه، طراحی، برنامه ریزی تولید، قالبسازی، فلزکاری، شستشو، رنگ آمیزی، خطوط مونتاژ متعدد، کنترل کیفیت، بسته بندی، واحد فروش و خدمات پس از فروش.
محصولات این واحد تولیدی شامل چراغ هایی با کاربردهای اداری – صنعتی – تجاری – تزیینی و فضای آزاد می باشد. این شرکت در زمینه بهره وری انرژی و افزایش راندمان چراغ های تولیدی فعالیت گسترده ای انجام داده است.
صنایع روشنایی سی نور با درک این که روش های نوین مدیریت، نیاز مستمر صنایع کشور است و اجرای سیستم مدیریت کیفیت و بهبود مستمر برای تطبیق با پیشرفته ترین دستاوردهای علمی و فنی اهمیت بسیار دارد، به همین جهت از سیستم ISO 14001:2015 و ISO 10004:2012 و 18001:2007 OHSAS به عنوان الگو استفاده کرده و در تولیدات خویش همواره منطبق با این استاندارد ها عمل می کند.

برخی از محصولات شرکت روشنایی سی نور

 

  • اداری-تجاری

  • محیط بیرون

  • تجهیزات

 

صنایع روشنایی سی نور (شرکت ستاره یکتا نـور ایساتیس) با 20 سال سابقه، پیشرو صنایع روشنایی در ایران می باشد و در حال حاضر نوآوری و کیفیت برتر را سرلوحه کار خود قرارر داده است شرکت تولیدی سی نور از بخش های متعددی تشکیل شده است. بخش های مختلف شرکت عبارت اند از: تحقیق و توسعه، […]